4 Ocak 2013 Cuma

En sevdiğim gün CUMA ve ilk POST

Bugün en sevdiğim  gün Cuma! (çocukluğumdan beri) bu nedenle ilk postumu yayınlamak için doğru zaman olduğunu düşünüyorum :)

Niliko'nun Yaşam İksiri'nden herkese MERHABA :)

Blogumu 2012 'nin son günlerinde açmayı başardım nihayet ve 2013'ün ilk Cuma gününde de yazmaya başlıyorum. Umarım, şu anki heyecanımla  yazmayı ve paylaşmayı devam ettirebilirim.

Kısaca; 2012  benim açımdan iyi  bir yıl oldu diyebilirim. Yine de bir önceki yıldan pek de farklı değildi. Ama yepyeni renkler de girdi hayatıma... İkiz kardeşim anne, ben de teyze oldum. Tarifsiz mutluluk işte :) (Yakışıklı yeğenimden ilerleyen günlerde bahsedeceğim.)

Bu bloğu açmamın en önemli nedeni ise, hayatımda ufak da olsa bir yenilik yapmak... 2012' de başlayıp 2013'te de devam edecek bir yenilik olsun istedim.

Paylaşmayı seven biri için de blog yazarlığından iyisi olamazdı herhalde.

Ben, hayattan keyif almayı, somurtmak yerine gülümsemeyi, insanları mutlu etmeyi seviyorum...

Gördüğüm, duyduğum, izlediğim, okuduğum, yediğim, içtiğim hayata dair yaşamı renklendiren ne varsa sizlerle paylaşmak için geldim.

2 yorum:

  1. Hoşgeldin o zaman :) Nice nice yazılara diyorum ve öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Özgecim umarım devamlılığını sağlayabilirim. Çok öpüyorum ben de seni :)

    YanıtlaSil