28 Şubat 2013 Perşembe

Her Seyde "Pop Art" Etkisi


Pop art deyince Pop art'ın kült ismi Andy Warhol'in Marilyn Monroe portresi geliyor gozumun onune. Ben bu akima bayiliyorum. Bu yil bir cok urunde pop art etkisini goruyoruz. Tekstil, ev tekstili, dekorasyon, aksesuar, ayakkabı, çanta olsun her seyde bir pop art teması almış başını gidiyor...

Oldum olası severim pop art desenleri nerde ne zaman görsem hemen elim gider. Son zamanlarda gozume carpanlara gelicek olursak bir kısmını paylaşmak istiyorum. Çoraptan, abajura bir çok ürün karşımıza çıkıyor.

Pop art modasinda Markus Lupfer markalı kazaklar kis sezonun vazgecilmezlerindendi. (Şu an indirimde kaldiysa diye soyluyorum beymenlerde bulabilirsiniz.)



Son yıllarda eski işlemeli oymalı koltuklar, pop art kumaşlarla bambaşka bir havaya girdiler. Birçok tasarımcı bu koltukları bulmak için koşturuyor. Eğer elinizde bu koltuklardan varsa hemen kumaş bakmaya başlayın derim. Aşağıdaki koltuğu evinizin antresinde onu tamamlayacak aksesuarlarla bir düşünsenize :)

Evimizin her şeyi İkea'da :) Pop Art tablolar bulabilirsiniz ve fiyatları da çok uygun...
Sandalye, şifonyer gibi mobilyalarda da pop art teması çok hoş görünüyor...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder