28 Şubat 2013 Perşembe

Tortellini Severler Buraya :)

Konu yemek olunca, aklima ilk gelen ilk şey  hep makarna olur! şöyle soslu moslu ama. Bazıları  makarnayı yemekten saymıyor, nası olur diyorum sanırım onlar doğru tarifleri hiç tatmadılar :) Oysa ki makarna deyip gecmemek gerek! farkli tariflerle her gün yeni bir yemek yaratabilirsiniz. Makarnayi öyle seviyorum ki :) her gun yesem bıkmam herhalde. Bu kadar cok sevdiğim icin de sayisiz tarif gelistirdim diyebilirim.

Bugün tarifi son derece kolay lezzeti ise doyulmaz olan tortellini tarifimi sizlerle paylasmak istiyorum. Bu tarif için ben ıspanaklı tortellini kullandım, sizler sadece peynirli olanıyla da yapabilirsiniz.


Fırında Mantarlı Ispanaklı Tortellini


Bu tarifin yaninda ızgara et veya fırında somon, peynir tabağı, yeşil salata ve şarapla şahane bir cuma akşamı menüsüne dönüştürebilirsiniz.

Malzemeler;

1 Paket Barilla La Collezione Ricotta ve Ispanaklı Tortellini
 250 gr mantar
1 kutu çiğ krema
Tane karabiber, tuz
Parmesan veya kaşar peyniri


  • Bir paketBarilla La Collezione Ricotta ve Ispanaklı Tortelliniyi bol suda tuz ekleyerek  yaklaşık 13-14 dakika kadar haşlayın. 
  • Mantarları ister ince ince dilimleyin, isterseniz de dörde bölün bir çorba kaşığı zeytinyağı koyduğunuz tavada mantarlar suyunu bırakıp çekene kadar pişirin. (bu noktada isterseniz sarımsakla lezzeti arttırabilirsiniz.) 
  • Vaktiniz varsa bir kutu kremayı ekleyerek bir iki dakikada kremayla pişirin. (dilerseniz kremayı çiğ olarak da fırın kabına ekleyebilirsiniz.)
  • Kaynayan tortellinileri süzerek bir fırın kabına alın ve üzerine hazırladığınız mantarlı kremalı sosu dökün. 
  • Tane karabiberle lezzetlendirin ve üzerine varsa parmesan peyniri yok ise kaşar peyniri (hatta eski kaşarla kaşar peynirini karıştırarak) 
  • 200 derece fırında 10 dk peynirler eriyene kadar pişirin.


Afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder