18 Mart 2013 Pazartesi

Cupcakeli Günler

Neye elimi atsam cupcake teması :) Son zamanlarda cupcakes modasıdır gidiyor...
Düğünlerde, doğum günlerinde, partilerde pasta yerine konsept cupcakeler servis ediliyor. Bence pastadan daha keyifli ve tüm görüntü sizin oluyor...

Türkiye'de ilk cupcakes markası Yummy Cupcakes'in cupcakelerini yemediyseniz çok şey kaçırmışsınız demektir. Geçen yıl Caddebostan'da açılmıştı. Bir de Kanyon'da gördüm, duyduğum kadarıyla Nişantaşı City's e de açılmış.

 Birçok marka, birbirinden şeker cupcake temalı ürünlerle, koleksiyonunu şenlendiriyor.





Ünlü parfümör Gerald Ghislian'ın Alice & Peter markası için hazırladığı cupcake şeklindeki parfümlere tek kelimeyle ba yıl dı m :) Çikolata ve vanilya notalarıyla şişesi kadar tatlı kokan bu parfüm Türkiye'nin ilk tasarım  parfüm butiği olan  La Déesse mağazasında ( Nişantaşı) satılıyor. EDP 30 ml, 140 tl











Bazen evden çıkmadan günlerce cupcake yapasım geliyor. Süsleyeyim, püsleyeyim istiyorum :)

Tantitonideki cupcake sunmak için ayaklı minik kek standını çok beğendim hemen alıverdim. Standımın içineyse Türkiye'de yeni yeni başlayan el yapımı sabunların en en tatlısı olan cupcakelisini koydum. Sabunu aldığım Marica'ya teşekkürler her gören bayılıyor :)







English Home'un koleksiyonunda da birçok ürün bulabilirsiniz soldaki fotoğraftakiler English Home'dan....

Kanca'da ise, neredeyse gerçeğinden ayırt edilemeyecek şeker mi şeker kavanozlar ve magnetler, dondurma kaşıkları var. (ürünlere buradan ulaşabilirsiniz )

Magnet demişken, Nezih Kitabevindeki cupcake görünümlü magnetler de tam yemelik...

Vee  http://www.evmanya.com u mutlaka ziyaret edin. Birçok markanın cupcake temalı ürününü burada bulabilirsiniz.





Sağdaki fotoğraftaki cupcake kavanoz(kanca) ve dondurma kabını (tantitoni) ise ister mutfakta, ister banyoda kullanın her gittiği yerin enerjisini yükselteceğine eminim...

Ayrıca unutmadan paşabahçe ve accessories mağazalarına da mutlaka uğrayın derim.











Ne demiştim? bir cupcake modasıdır gidiyor, işte! "parti paketi" cupcake parti konseptini geçtiğimiz ay sunmuş bile...


Aklımda birkaç cupcakeli tasarım var bakalım vakit bulabilirsem yapıp, sizlerle de paylaşacağım.

Herkese cupcake tadında günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder