26 Mart 2013 Salı

H&M Anadolu Yakası'nda! Evet! Evet! Doğru Duydunuz :)




Hatırlıyorum da, H&M 'in  ilk Türkiye mağazasını açtığı günü(6 Kasım 2010)... Bayrampaşa Forum AVM 'de açılmıştı. Ve H&M uğruna hiç üşenmeden evime 50-60 km uzaklıktaki AVM'ye hem de açılış günü! gitmiştim. 

İstinye Park'ta açılana kadar da mütemadiyen gitmeye devam ettim :) 



Sonra Sapphire, sonra Marmara Forum derken, bu duruma Anadolu yakasında oturan biri olarak son zamanlarda daha çok isyan eder olmuştum ki, bu  hafta sonu bir billboardda H&M Anadolu Yakasın'da yazısını görünceye kadar. Evet! sonunda birileri beni/bizi duydu diye düşündüm.



Ayrıca yeni sezon için H&M 'in  internet sitesinden  birçok cici de beğenmiştim sizin de beğendikleriniz var ise ve Anadolu Yakası'nda oturuyorsanız, kavuşmak için birkaç günümüz kaldı.



29 Mart'ta Ataşehir Brandium AVM'de açılıyor. Açılış saati 12:00'ymiş, ben çalıştığım için akşam uğrayacağım. En sevdiğim günün Cuma olduğunu daha önce sizlerle paylaşmıştım. Bu hafta ise çifte mutluluk yaşayacağım kesin. Şimdiden sabırsızlanıyorum :)



Hepinizi şimdiden keyifli alışverişler... 


4 Nisan’da satışa sunulacak Conscious Exclusive  koleksiyonuna bayıldım tam benlik :) 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder