24 Mart 2013 Pazar

Superga Severlere Müjde!

İtalya'nın ayakkabı markası Superga Türkiye'de ilk mağazasını Capitol AVM'de açtı.
Bu sezon da, yeni renk seçenekleriyle biz Superga severleri fazlasıyla mutlu edeceğini söyleyebilirim.

Birçok mağazada satışa sunulan superga ayakkabılar renk seçenekleri acısından farklılık gösteriyor. Kendi mağazasını ziyaret etmekte fayda var. Benden söylemesi plaj terlikleri ve babetlere de göz atmak istiyorsanız yolunuz Capitol'den geçsin.


Bu arada Superga'nın yeni yüzü İngiliz şarkıcı Rita Ora oldu. 2011'den ( bildiğim kadarıyla) beri Alexa Chung ile calısan marka, yeni sezon için stiliyle dikkat çeken şarkıcı Rita Ora'yla anlaşmış.



Hem rahat hem de şık modellerile favorimiz olan ayakkabıların Gold rengine kavusmak için aylarca bekledim. Aramadıgım yer kalmadı desem abartmış olmam. İnanın Turkiye'de Superga satan tüm mağazaları aradım. İtalya'ya giden arkadaşlarıma siparis ettim. Birçok internet sitesinde aradım.
Yok yok yok!
Türkiye'ye Tiger markası'nın getirdigini öğrenerek, genel müdürlüğüyle iletisime geçtim ve onlardan Şubat sonu Mart başı gibi yeni sezonun geleceği bilgisini aldım. Ocak ayında da Vepa62'nin Nisantaşı şubesine telefonumu bırakarak, mecburen beklemeye başladım. Tam da artık ümidimi kaybetmek üzereyken beklenen telefon geldi ve Superga goldlarıma (sağdaki fotoğrafta aşağıda) bu hafta sonu kavuştum. Giymek için sabırsızlanıyorum...

Bu sezon disney ve parlak modelleri benim favorim. Eğer siz de beğeniyorsanız, benden tavsiye acile edin yoksa benim gibi  bir sezon beklemeniz gerekebilir:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder