31 Mayıs 2013 Cuma

Aşık Olunası Desenler :)

Uzun zamandır sizlerle bir şey paylaşamadım. Hem yoğunluk hem de hayatımdaki hızlı gelişmeler nedeniyle... O halde hepinize tekrar merhaba :)

Şimdi en sevdiğim markalardan biri olan Cath Kidston'dan biraz bahsetmek istiyorum sizlere... 

Ben desen pek sevmem aslında düz renkleri kendime daha yakın hissediyorum. Ama ama bu desenler beni benden alıyor. Bir anda içim açılıyor, enerjim yükseliyor diyebilirim. Bir markanın sattığı her şeyin ama her şeyin seçim yapmadan sizin olmasını istemek! evet gerçekten hepsi benim olsa dediğim ve her ürününü beğendiğim ender markalardan biri Cath Kidston :) 
 
Peki ne var? Bu Cath Kidston'da! Cath Kidston (Catherine Isabel Kidston) bir Londra markası , İngiliz country  tarzında ürünleri ve her ürününde  romantik çiçek desenleri var :) (bu desenlerin tutkunu olduğumu söylemiştim değil mi? az önce) Aklınıza gelebilecek her şey düşünün duvar kağıdından törpüye kadar en romatik haliyle sitesinden karşınızda ve satışta, Türkiye'ye de gönderim yapıyor. Ürünlere göre shipping ücreti değişiyor. 



Şimdiye kadar benim tercihim pasaport kılıfı ve muglardan oldu :) 
                      



O kadar çok beğendiğim ürün var ki sizlerle diğer planladığım siparişlerimin resimlerini paylaşmak  istedim :)

Bu arada bu desenlere benzer desenler kullanan başka şahane markalar da var ve aşağıda paylaştığım linklerden ulaşabilirsiniz...


Bir Danimarka markası olan Greengate Green gatespring summer catalogue markanın internetten alışverişi http://www.originated-shop.eu/ adresinden yapabilirsiniz. (Türkiye'ye gönderimi bulunuyor. )







 Hollanda markası diye bildiğim Pipstudio da bu tarza benzer ürünler üretiyor. Bir duvar kağıtları var ki söyleyecek kelime bulamıyorum o kadar harikalar ve özellikle kuş temalı ürünlerine bayılıyorum... Bildiğim kadarıyla Türkiye'ye gönderimi bulunmuyor. Amsterdam'da da mağazası var. Geçen aylarda Amsterdam' a gitip de uğrayamadığımı üzülerek belirtmek istiyorum. Siz giderseniz mutlaka ziyaret edin derim.


Bu markaların hepsine birden ulaşabileceğiniz ve satın alabileceğiniz bir site var :) http://www.whatalovelyshop.co.uk Bu siteden yapacağınız alışverişlerin Türkiye'ye gönderimi var ve de güvenilir.

O halde herkese keyifli alışverişler :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder