29 Ocak 2013 Salı

Hangi çerçevelerden bakmalı? "Güneş Gözlükleri Trendleri"

Kulağımda küpe, çantamda gözlüğüm olmadan dışarı çıkmayanlardanım ben. En sevdiğim aksesuarlardandır güneş gözlükleri, her modelden her renk benim olsun! istiyorum desem sanırım abartmış olmam... Keza beach e giderken bile yanında her bikinisine göre gözlük taşıyan ve üşenmeden değiştiren biri olarak :)

Sezonun gözlük modellerine şöyle bir göz atalım bakalım öne çıkan modeller nelermiş...


Listemin ilk sırasında retro cat eyes modeller var... (bu sezon daha fazla öne çıktıklarını söyleyebiliriz.)



     



















Yuvarlak modeller (ki bu modeller bana yakışmasa da çok tarz durduğu aşikar)



Aynalı modeller ise geri döndü...





 Markalar: Valentino,Fendi,Prada, Alexander McQueen,Dior,Stella McCartney,Linda Farrow Luxe,Rayban,Dsquared2,Chanel,

Hepimize bol güneşli günler diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder